Hur lågt får man sjunka?

Hur lågt får man lov att sjunka?
Jag blir så förbannat trött på media som vältrar sig i andras olycka.. Denna gång är det Tiger och Elin jag har i tanken.. Imorgon sänder Tv4 en intervju med en av hans älskarinnor.
Jag tycker så fruktansvärt synd om Elin, och jag tycker så fruktansvärt synd om gamarna (journalisterna) som gräver i detta för pengar...
Hur lågt får man sjunka lixom? För att inte tala om den där älskarinnan som skämmer ut sig med att erkänna att hon satt på en man hon visste var gift...

Ne, så pinsamt. Jag hoppas att hela sverige struntar i att titta på den där intervjuen imorgon så att man verkligen visar att man inte tycker att det är okej...
Jag tycker att det är fruktansvärt pinsamt iaf! Låt dem vara, som att de inte lider nog just nu lixom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0