Walkin in a winterwonder land...

Vintern har verkligen gjort entré för i år.. Underbart!
Jag och Ville tog en tur med skidorna idag, det var lite för kallt och jag är fortfarande inte bra i mina luftrör så det blev ingen lång runda, men det blev en liten... Boostade lite D- vitaminer i dagsljuset och testade på skidorna iaf!


Underbart vackert!

  

Duktigt, hurtigt av oss tycker ja allt...

  

Jag har is i håret och Ville har is i skägget... :) 

 

Har just kikat klart på reprisen av det där sista avsnittet av Bonde söker fru och hur mycket jag än charmas och blir så otroligt glad för Thilde och Stefan så förstår jag inte... Hur kan man vara så där kär sålänge?

Jag menar, efter ett tag övergår ju det där pirret i magen till trygghet.. Jag kan iof fortfarande bli sådär härligt glad av Ville, särskilt om han gör sig lite fin eller uppvaktar mig på nåt sätt.. Men ändå, konstant?? Men har ju dåliga dagar som det är, är det inte i princip omöjligt att vara lyckligt förälskad varje dag när man ska försöka få två liv att gå ihop bra och en vardag att rulla?

Hur gör man för att behålla det så????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0