Hemnetberoende...

Okej, jag erkänner.. Jag har blivit hemnetberoende.
Jag måste surfa på hemnet minst en gång per dag...
Jag letar hus... Längtar så efter en villa att renovera, ett hus...
En trädgård där jag kan odla grönsaker i ett grönsaksland..
Plocka äpplen, plommon och päron på hösten, från mina egna träd...
En hall, en hall med vitbetsad pärlspont och vackra trägolv...
Ett stort kök, ett kök för många...
Ett sovrum att njuta i...
Rum, klara att inreda, gästrum, arbetsrum, barnrum...
Jag vill ha ett stort hus... Många rum, mycket att göra...
Det är tur att jag snart får sätta igång ordentligt med min lilla stuga iaf...
Min stuga... ska ha vitmålade golv och tak... Ljusa väggar, kökssoffa och våningsängar...
Torrdass på gården och 3 minuterspromenad till badplatsen...
Jag kommer trivas i den lilla stugan..
En fristad från vardag och stress...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0