Inredningsdag...

Jag saknar min karl... :( Han är ute på paddlingsäventyr med sina vänner så igår när vi skulle prata var det i princip omöjligt p.g.a. mottagning. Men jag hoppas han ringer så snart de kommer till civilisationen igen.
Det vi hann komma fram till igår innan samtalet bröts och bröts och bröts var iaf att vi ska köpa en soffa. Vi har kollat på en soffa som vi gillar o så pratade ja me min kompis som jobbar i den inredningsaffären, hon sa att det bara fanns ett ex kvar så då blev det bråttom att bestämma sig. Vi har bestämt oss- måste bara åka och kolla så att det ex som är kvar är i bra skick!

Annars ska jag väl ägna dagen åt mina köksmöbler, som snart blir "matrumsmöbler", hursom så blir de jävligt snyggt! jag är jättenöjd och med tanke på allt jobb jag lagt ner på dessa möbler så hoppas jag att de blir riktigt snyggt när allt är klart och står på plats!

Här bjuds en tjuvtitt på hur möblerna såg ut innan makeovern! (eller ja, slipningen var redan igång iof!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0