Sjukskriven... fortfarande!

Är sjukskriven en vecka till... så jävla tråkigt! Vill verkligen jobba, hur galet det än må låta i mångas öron.
Hade ju precis blivit klar med inskolningen och var redo att börja gå själv, men så blev det inte! :(
Har fått nya droppar nu iaf och hoppas verkligen på att dessa ska hjälpa, annars blir jag galen...
Åker ner med Ville till hans föräldrar några dagar nu iaf och vilar upp mig där ist! Har svårt att slappna av här hemma iaf!
Man måste ju lixom försöka göra det bästa av situationen! men innan vi åker så ska jag umgås med Linnea, vi ska mysa lite på landet, kanske äta nån god sallad och ta ett dopp. Bättre det än o hänga framför tv´n...
Jobbigt att vara sjukskriven när man inte känner sig sjuk faktiskt, vila när man helst bara vill köra ett hårt spinnpass eller gå ut o festa. men man får lägga det på en lagom nivå och hålla god min!
För min del är det bra att jag inte lägger mig på soffan o tycker synd om mig själv iaf, för då kommer jag aldrig därifrån o så deppar jag ihop...
O det blir ju ingen människa friskare av! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0