Fullt upp...

Det är fullt upp i mitt liv och det trots att karln är bortrest! Jag jobbar i princip varje dag fram till midsommar , förutom idag. Idag ska jag nämligen åka en sväng till Huvudstaden och fixa lite sen blir det födelsedagskalas och så ska jag försöka jogga ikväll när jag kommer hem. Ska strax ta mig till gymmet nån timme oxå. Måste komma i form nu, har panik efter exemenshelgens vältrande i allt kolhydratsrikt och flottigt. Lika bra att passa på nu när man är själv och kan äta precis hur man vill.  Om en vecka åker vi ju till Öland, då är det ju trevligt om man kommer i bikinin.  Så två pass per dag är det som gäller nu!
Har förresten beslutat mig för att skaffa träningskort på gympozz oxå, tycker att friskis schema för sommaren var lite väl torrt och bara massa tråkiga osvettiga pass. Och jag vill faktiskt inte BARA gymma, så roligt är det inte.
så där, nu har ni fått en uppdatering om träningsläget i mitt liv!

Igår inhandlade jag en rolig sak, jag köpte en efterlängtad spikmatta Och tro det eller ej, men min ryggvärk känns betydligt bättre idag efter att jag legat på den ca 30 min igår... Fantastiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0