Vatten över huvudet?

Funderar lite på om jag kanske tagit mig lite vatten över huvudet när jag drog igång denna detox...
Det värsta med dagen är huvudvärken... Att inte få koffein var värre än vad jag hade trott, tänkte att det inte alls skulle vara några bekymmer, men attans vad det spränger i skallen...
På det så är magen allmänt uppspänd och hårt arbetande, hoppas det lägger sig, för såhär vill ja inte ha det i 20 dagar... Men utöver dessa krämpor så har första dagen gått bra tycker ja...
Menyn ser ut som följer;
Havregrynsgröt med hackat äpple och sojamjölk.
1 glas färskpressad lemonad
(efter dagens promenad)
Kidneybönor, avocado, rödlök, babyspenat och tomat till lunch
En smoothie på jordgubbar, banan och sojamjölk innan träningen
Lite nötter och några vindruvor efter träningen
Nu står det; Råris, färska nykokta rödbetor och keso på kvällsmenyn!

La ner det där med vegankäk och satsar på vegetariskt istället.. Lite enklare, lite mer humant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0