Fredag...

Har hämtat mig efter vaccinet, bortsett från att armen fortfarande värker.. Gör helt galet ont om man kommer mot den eller råkar lägga sig på den.. Men men.. Det går väl över snart...
Idag blir det först en sväng ner på stan, ska se om jag kan få någon att färga mitt hår lite snyggt, känner att jag kommit efter i det där med att ta hand om sig själv.. Vårdar patienter hela dagarna o sen är det bara hem, träning, mat och sova som gäller... Så, för att inte förfalla fullkommligt (vore ju lite synd vid 25 års ålder) så tänkte jag ta dagen att fräscha upp mig lite...
Sen kommer mormor på lunch, tänkte bjuda på kassler av något slag... Hon ska hjälpa mig att komma igång med stickningen igen, har hamnat lite på efterkälken med det med!
Ikväll blir det träning (om det är möjligt med armen) , sen ska vi ha FREDAGSMYS!!! Potatisgratäng, fläskfilé och rödvin tror ja det får bli...

Imorgon bär det av till Stockholm, Sandra har inflyttningsfest så jag och Evelina ska ta oss dit! Ska bli jättekul! Så länge sen vi sågs!! Skönt att komma iväg och få lite miljöombyte oxå måste jag säga!! Så det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0