Freeeedag...

Äntligen fredag... Har jobbat hela veckan så nu känns det skönt och lyxigt att vara ledig.
Hade egentligen tänkt träna ikväll, men har ont i halsen och känner mig lite frusen och snuvig så jag avvaktar nån dag o ser vart det tar vägen istället.
Så istället för att vara duktig så la jag mig i ett varmt skönt bad, rakade benen och smorde in mig med mysig bodylotion. Lite egenvård är inte skadligt!

Har laddat upp för myskväll, ska strax sätta igång med att laga kassler i ädelostsås och ris. Göra en god sallad till det och så blir det en god fräsh fruktsallad med fläder sorbet till efterrätt... Mums! Tyvärr orkade jag inte förbi systemet o trängas med alla lönealkoholister :P Så det får bli cola istället.. :)

Helgen blir lugn, en brunch på sylvia kanske, lite julpyntande, eventuellt ska vi iväg på glöggkväll hos villes arbetskamrat, en sväng förbi föräldrarna och kanske träning och såklart en sväng på julskyltningen... MYYYS!!

Trevlig helg!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0