Frossa och huvudvärk...

Igår tog jag som sagt sprutan.. Kändes ungefär som att spela rysk roulette... men det gick ju rätt bra!
Var bara lite trött igår kväll... Sen inatt så har jag legat och skakat och frusit och huvudet värkte...
Sjukanmälde mig från jobbet imorse efter mycket velande.. Men jag hade varit patientfarlig på jobbet idag med tanke på hur natten var och så har jag fortfarande huvudvärk... Men det börjar lätta...
Utöver detta fick jag den vanliga biverkningen i form av en smärtsam arm... Är inte riktigt som att man kan ligga på den i nuläget..  Känns som om man spelat paintball och blivit träffad på nära håll.

Så på detta sätt kan alltså biverkningar av vaccinet visa sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0