Gomorron Lördag!

Jaha... Sitter här med min goda frukostfil (med kiwi, pumpafrön, valnötter och linfrön) och självklart KAFFE!! Karln sover fortfarande!!
Hur lägger man upp en dag som denna funderar jag på... ?! Jobb i eftermiddag och en hel del som behöver hinnas med innan dess... Har inte tid att jobba, men men... När man jobbar 7 av 8 dagar och många kvällar så är det svårt att få ihop livet tycker ja, det blir lixom inget flyt i livet och tid över till socialt umgänge... Men jag får väl trösta mig med att det kommer veckor som inte är riktigt lika proppfulla av jobb..
Hursom så skulle jag vilja hinna träna, har bara hunnit med en gång denna vecka, men sen ska jag handla färg till hallen och greja lite med det oxå... Igår hämtade vi färgprover till hallen, den kommer att gå i turkost, blir spännande att se hur det blir, kanske lite väl vågat.. Men lite måste man ju chansa med... :)

Ne, nu ska jag sätta fart o hoppas på att jag hinner med lite idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0