Helgen som gick och veckan som kommer...

Helgen var kanon, i fredags hade vi vad som blivit tradititon i vårt samboliv- nämligen FREDAGSMYS!
Det är underbart att få avsluta veckan i lugn och ro i soffan, sen kan man hitta på saker resten av helgen! Men fredagkvällar är lite heliga tycker ja...

I lördags kom Evelina från Örebro och hälsade på en snabbis ( på vägen typ) innan vi gav oss iväg till Sandra i Tullinge på inflyttningsfest! Det var jättemysigt och trevligt att träffa tjejerna igen! Och det var väldigt skönt att komma iväg från stan och lägenheten lite med... Tankarna går lite annorlunda när man kommer hemifrån ett tag! Och man inser att det ligger nåt i begreppet "borta bra, men hemma bäst!"

Igår kväll var vi hos mamma och pappa på farsdags middag... Det var trevligt, även moster med familj och morfar och hans fru samt mormor var på plats! Sen blev det te i soffan till 'Och så kom Polly' - mysig feel good- film tycker ja!

Och idag är det ny vecka, jag har skitont i min högra fot av någon anledning... Men ikväll blir det jobb, blir att smörja in med voltaren-gel inför det! Ska även ge mig iväg och träna ett skivstångspass om ett tag! Blev dåligt med träning förra veckan p.g.a. svin-vaccinet! Även denna vecka blir tuff att få ihop på den fronten eftersom jag jobbar 6 dagar och alla kvällar när mina favoritpass går.. men det får väl bli att gå på andra pass helt enkelt!  Måste ju komma i form någon gång... O jag satsar på att ha minskat en storlek till skidresan i januari iaf, samt att vara i form så jag orkar åka skidor utan att vara halvdöd! :P

Det stora projektet för veckan blir hursom helst HALLEN!! Nu ska där målas och möbleras om så att det känns mysigt att komma hem... Så på tisdag beger vi oss till IKEA för att införskaffa lite möbler, sen ska jag köpa detaljerna i en jättemysig inredningsbutik i gamla stan på lördag! Ser fram emot detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0