Påbörjat projekt hall....

Nu har vi påbörjat projekt: Hallrenovering!!!
Igår åkte vi till ikea direkt efter jobbet, fick med oss diverse möbler hem.... Skobänk, hatthylla, byrå och spegel och så lite småsaker såklart.. som det alltid blir när man besöker ikea...
Så idag är projektet för mig att skaffa fram färg.. Kommer väl upp lite före och efter bilder här så småningom..
Men målet är att hallen ska kännas ljusare och mysigare och vara mer praktisk än nu..

Hade tänkt att jag skulle gå upp tidigt idag, men jovisst... En annan dag! Nu har jag iaf kastat i mig lite frukost, läst ikapp på några bloggar och ska väl ta och hoppa in i duschen och fräsha till mig lite om jag ska ge mig ut bland folk. Har en hel del att hinna med idag, så här kan ja inte sitta o hänga längre!

Tjitjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0