25 år...

Jaha, igår blev  jag så halvvägs till kärring... 25 år närmare bestämt!
Hade en jättebra dag, Ville väckte mig med paket och tårta med ljus det blev dock en tårta utan grädde eller glasyr, han hade visst kommit på att han skulle göra tårta sent i fredags kväll, till mig sa han att han skulle köpa snus, jag tyckte det tog lite väl lång tid men tänkte att kroaten på hörnet kanske hade stängt, sen tänkte ja inte mer på det... Hursom så hade han i sin tårtstress köpt matlagningsgrädde ( den laktosfria matlagningsgrädden är i röd förpackning)... Men vad spelar grädden för roll? Det är ju tanken som räknas och han är den första karl som bakat tårta till mig o bara det är ju värt en hel massa.. Sen hade han köpt de där röda skorna som jag bloggade om för ett tag sen, så nu sitter ja här och smeker mina fina röda sidenskor med rosett och svart klack... :)
Han är fantastiskt min karl... Ibland blir ja så nykär att det är jobbigt... :)

På eftermiddagen kom släkten, eller ja, den på mammas sida, pappas sida är så stor så där firar vi bara jämna födelsedagar! Men halva släkten räckte gott till, inte lätt att få in 20 pers i en tvåa på 63 kvm, men det gick! :) Och det var trevligt... De tyckte att vi fått trevligt i vår lilla lya! Ja, är bredd att hålla med, det händer grejer här hemma!

På kvällen blev det fest med lite vänner... Jättetrevligt! Blev en hemmafest, vi ville inte förstöra stämningen med att gå ut på krogen i denna tråkiga stad.. Så vi stannade hemma och de sista gick hem vid halv fyra imorse!! :) O Carro kom från Örebro med 38,5 graders feber...  Men hon ville inte missa min 25 årsdag, söta vännen! :)
Tyvärr glömde jag att ta fram kameran så några bilder blev det tyvärr inte från dagen eller kvällen... men men...
Det var trevligt iaf och jag är mycket nöjd med min dag!! :)

Nu blir det kalas igen, nu ska morfar firas! Så ja ska väl dra iväg och köpa en blomma och några trisslotter...

Ikväll blir det nog slappande i soffan, ladda inför en ny jobbvecka... Sista introveckan, sen ska jag visst klara mig själv?! Hur nu det ska gå???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0