Lyxledig...

Jag är "lyxledig" d.v.s... Jag har långhelg... Woho!! Jag slutade kl 15.15 igår och ska inte tillbaka förräns på måndag eftermiddag... Fattar ni hur många timmar ledigt det är? Inte ja heller! O inte tänker ja räkna på det heller....
Istället njuter jag av ledigheten....

Start... Nyss!
Med en god frukost, har som rutin att inte äta havregrynsgröt på mina lediga dagar, mest för att variera frukosten men sen känns det inte så "ledigt" att äta havregrynsgröt. Det känns mest tråkigt nyttigt...
Så imorse startade jag dagen med äggröra och grapefrukt... O så kaffe såklart! Inte helt onyttigt det heller. Lite GI sådär bara... :)
Nu ligger ja här i soffan och glor på vakna med the voice o funderar på hur jag ska lägga upp min dag.
Det som ska ingå är; promenad (får bli innan regnet kommer), öva sång till pappas kalas imorgon, fixa tipspromenaden tills imorgon, köpa rödvin, äta kinamat, träna och handla skor,lägga ansiktsmask, ev. sola lite... Bra dag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0