Igår var en bra dag!!

Igår var en jättebra dag...
Den startade med en mysig frukost med fina madde, jag bakade scones och kokade te... Jättemysigt och lyxigt kändes det, länge sen jag åt mysfrukost med någon kompis så det var på tiden att införa den trenden i Eskilstuna med... I örebro hände det titt som tätt nämligen!
Sen bar det av ner på stan för att luncha med Hannah och Lisa... Käkade sallad för att kompensera för sconesen. :P
Sen hem till mormor för att hämta mer garn till stickningen jag håller på med... Där freakade jag ut totalt bland alla garner och jag har nu en hel påse med garn och stickor och diverse ideér som jag planerar att sätta i verket denna höst... Mest är det bebisfiltar och annat, eftersom jag inte vågar göra något som är för stort och tar för lång tid... Jag känner mitt tålamod och det är inte ett av de längre i denna värld!
Men nu har jag två projekt påbörjade, en stickning och en virkning.. Visar väl upp ett resultat här när det är klart eller åtminstonde börjar liknas vid nåt...

Sen åkte jag hem och gjorde majsplättar, bacon och lingonsylt till mig och min älskling, som även han kom hem på bra humör.. (bytte om till lite snygga kläder och sprutade på sig lite parfym och plockade upp tvätten :O  )
Sen gick vi och solade, sen myste i vi soffan med Hägendaz... Så sjukt gott!!!

Och igårkväll somnade jag som en prinsessa och vaknade idag utvilad och redo för jobb ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0