Sommar 2010...

Sommaren 2010 har faktiskt varit en bra sommar! Hoppas hösten fortsätter i samma anda, jag känner mig motiverad, inspirerad och faktiskt både nöjd och lycklig! Jag behövde verkligen semester, behövde vila upp mig, hitta kraft igen! Jag var rätt slutkörd i våras och under försommaren, och med energibrist följer negativa tankar och känslor. Men nu är jag tillbaka, skiten från förra sommaren som förföljt mig i tanken under året som gått har jag lagt bakom mig och nu ser jag framåt igen! Bloggen har fått vila under sommaren, ja datorn överhuvudtaget har fått vila. Hoppas att jag kommer fortsätta spendera tiden med att göra annat än att hänga vid datorn när jag inte jobbar framöver... Nu satsar jag på livet, att leva och att må bra!

Men först: En återblick på semestern 2010.

10 dagar spenderade vi på Öland...














Sol och bad på Öde strand!! I like!


Grillkvällar... offcourse!

Sen åkte vi en vecka till Tunisien, väldigt spontant!












Såhär bor berberna i Sahara!


Kamelridning i Saharas Öken!


Sol och bad vid medelhavets strand såklart!

Slutbloggat för idag... Nu ska jag till min mormor (som kommit hem från sin "pojkvän" i Norrland efter 2,5 månad)
och äta lunch innan det är dax för att jobba ikväll!

Ser annars fram emot torsdag när jag åker till Örebro för att hälsa på min fina Carro! :)

Life is good!






Kommentarer
Postat av: Linusingebjorg

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-10-13 @ 14:37:41
URL: http://linusingebjorg.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0