Ledig!

Idag njuter jag av ledighet, jag har förtjänat det... Har jobbat mycket senaste tiden, både på jobbet och med plugget på min fritid... Det känns konstigt att ha en hel dag utan någonting bestämt att göra...
Men, jag ska åka skidor... Alldeles snart drar jag iväg för en tur och ikväll blir det ett bräd-pass med Maria på friskis... Nice att röra lite på sig..
Har huvudvärk för fjärde dagen i rad, vet inte varför men det går säkert över med lite vila och nervarvning, lite träning och bättre kost...

Tänkte ta o rycka upp mig lite med bloggandet nu... Har legat på is den senaste tiden, men jag saknar det... Det är roligt att uppdatera, titta tillbaka o.s.v. ... Så, förhoppningsvis händer det mer här framöver, en ny design vore nåt att starta med... Idag nollställde jag den gamla för att det blivit nåt knas med den när blogg.se gjort nån uppdatering som den ej hängt med på ... Men det orkar jag inte ta tag i idag....

Ne, nu väntar som sagt skidspåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0