Dåliga räkor sjunger falskt i magen...

Jaha, kul då... Igår efter att jag varit duktig och varit på spinning och jobbat hela dagen tänkte jag unna mig lite räkmacka, Ville är bortrest så det är skönt med lite vardagslyx då för att trösta sig tycker jag...
Det var skönt ända till klockan tre i natt när det vände sig upp och ner i magen...
Jaha tänkte jag, brukar ju aldrig bli magsjuk men det var väl min tur nu då...
Men det vart inte så mycket mer än så och jag somnade om... Men lite frukost och en tanke om att gå till jobbet fick det att vända sig i magen igen... Så nu ligger jag här och har ångest över att det försvinner 900 spänn på en karensdag.. Och varför?
Jo, för att jag inte följde min intuition och tog bort de där räkorna som såg lite underliga ut igår... Så girigt av mig! Man hur ska jag kunna veta? Inte som att jag är något proffs på räkor, tänkte att det var mikron som ställde till det... Men icke!

Jaja, tror iaf inte att det är någon maginfluensa, tror inte jag har genen som får den sjukan me tanke på att jag aldrig haft det sen jag gick på mellanstadiet. Men matförgiftad har jag blivit en gång tidigare, men då av ruttna ägg i Thailand.. Jaja, får se om jag lyckas pallra mig iväg på uppropet till kursen jag ska läsa i vår senare i eftermiddag iaf... *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0