Irriterad...

Jag är trött, jag mår illa, jag är rastlös... Vad göra?

Jo, jag ligger och surfar lite, försöker hitta schyssta ekologiska kläder till vettiga priser. Ska det vara så svårt?!
Tydligen, har kollat på massa sidor nu och antingen är kostar allt över 1000 spänn eller så ser det ut som nåt som mormor skulle köpa...

Designa moderna, retro, vanliga, ungdomliga ekologiska kläder kanske vore nåt?
Nån som vet nån vettig sida med sånt?
Har hört skvaller om att h&m ska släppa en ekologisk sommarkollektion i vår, ser fram emot det! ska verkligen handla om det stämmer... :) tror den kallas garden collection eller nåt sånt.. :) Här finns en länk med lite smakprover:

http://www.refinery29.com/lookbook/hm_garden_collection.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0