Slölördag...

Här hemma har vi varit vakna sedan nio imorse, men det var väl knappt en timma sedan vi gick upp.. Ibland är det ju bara helt underbart att i lugn och ro få ligga bredvid den man tycker om och prata och mysa på morgonen, eller inte ibland, det är alltid underbart!!!
Men nu har vi iaf gjort slag i saken att ta oss upp och vi har ätit lite frukost bestående av havregrynsgröt, hembakat bröd och nymalet chokladkaffe... Myyys!
Ville spelar jus nu tv-spel här bredvid i soffan så jag roar mig att lägga upp ett litet blogginlägg!
Igår var vi och käkade tacos hemma hos Jocke, det var trevligt men jag var trött (som jag brukar en fredag). I torsdags var Jocke och syrran över här för lite pizza, oxå trevligt! Har inte varit särskilt överdrivet med socialt umgänge den senaste tiden så det skadade inte.
Nu ska vi dra på oss skidkläderna och bege oss till min mor och far för en tur i skidspåret, sen ska vi nog bli bjudna på lunch där tror jag innan vi lånar en bil och eventuellt åker ut och hälsar på Angelica och Ante...
Känns som en toppenlördag med lagom aktivitet!

Ikväll blir det nog soffmys framför Robinson, har visst lovat att jag ska ge min karl en ryggmassage oxå! :)

Ha en fin helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0