Flytta hem till föräldrarna..

I helgen flyttar vi hem till mina föräldrar, de ska vara bortrest i ca 2 veckor så jag tänkte att vi skulle passa på att njuta av liv i hus, med grill, uteplats och plats att sola på..
Blir skönt, jag håller nämligen på att spricka av frustration i lägenhet- särskilt när det är 25 grader och strålande sol ute! Ogillar tyvärr skarpt att bo 3 våningar upp utan ballkong, försöker anpassa mig, tänka positivt, göra det hemtrevligt.. Men det känns inte bra! Jag känner mig instängd, inlåst, fängslad och frustrerad... Jag är ingen lägenhetsmänniska!
Jag blir deprimerad, vill bara dra ner persiennerna och glömma att det är onödigt långt till närmsta bad och park och att jag inte bara kan kliva ut genom köksfönstret utan att störta 20 meter ner...
Just nu bor jag på hemnet! och jävlar i helvete vad jag tänker snåla närmsta året, jag är bredd att offra det mesta för ett hus just nu... Give it to me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0