Bröllop...

Nu har jag kollat på den kungliga föreställningen inför Victorias och Daniels bröllop och jag kan inte bli annat än rörd, lite monarkist blir jag nästan när jag skådar detta spektakel... De är ett fint par och det syns att de verkligen att de har längtat efter att få visa sin kärlek och jag kan inte annat än glädjas jag med...
Ville och jag har myst i soffan hela kvällen och nog blir man kär när man sitter och ser på denna show...
Många fantastiska nummer, den där ballerinan som dansade var ju helt sjukt duktig men det som berörde mig absolut mest var när Lisa Nilsson sjöng Kents och enligt mig världens finaste kärlekssång Utan dina andetag... Jag blev så rörd, tårarna sprutade och jag skrattade och grät om vartannat, jag älskar den låten och hon gjorde den så fantastiskt himla bra... Minns inte när jag blev så berörd av en sång senast... Nu sitter jag och försöker få se en repris på det klippet, men lyckas tyvärr inget vidare....
Men nu har jag bokat sången som ska sjungas på mitt bröllop om jag nu får stå brud senare i livet...
Shirley Clamps låt som jag tänkt i år är numera formellt struken från framtida bröllopsprogram! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0