Helgen!

Jaha, o så var det som bekant måndag igen! Jag jobbar kväll, skönt, jag gillar att börja veckan med en kvällstur, iaf när man inte jobbat under helgen!
Helgen har varit lugn och skönt, mycket umgänge med familjen, vilket var trevligt efterssom det var väldigt länge sen jag hann umgås med dem. I lördags var jag ute hos Angelica och hälsade på, så trevligt att vara ute på landet när solen skiner och så mysigt att gulla med ungarna.

Igår var jag och mamma ute i vår "andra" sommarstuga och rev, det är ett rejält renoveringsobjekt och vi håller fortfarande på att riva ut skit innan det är dax för att få sätta upp nya väggar och inreda.



Såhär osnygg är man när man river ner väggar och ut golv... :)

Igårkväll hämtade jag även hem min sambo efter hans fiskeresa, hämtade honom i Bromma, herrejösses vad drygt det är att köra i Sthlm, så sjukt långa köer när man skulle in i stan och så lätt att missa avfarter o.s.v. Men jag kom fram tillslut och vi kom hem smidigt iaf!  Kändes väldigt konstigt att vara hemma båda två nu, det var nästan tre veckor sedan vi var hemma tillsammans sist ordentligt. Så igårkväll kändes det underligt, även om det såklart var skönt med!
Men imorse var allt som vanligt och riktigt mysigt att ha honom hemma igen! =)




På tal om något annat... är det bara jag som är liiiite trött på den här bröllopshysterin som råder i detta land just nu?
Visst är det roligt och trevligt med kungabröllopp men herregud.. Alla surfar på vågen, nyss var det en reklam på tv ; Arlanda, official love airport... ?! What?
Jaja, det lugnar sig väl när det är över antar jag! :)

Nu ska jag snart ta mig ut i spåret och jogga 5 km, väntar bara på att frukosten ska lägga sig tillrätta i magen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0