låg!

Jag känner mig låg, trots att solen skiner känns det tungt på nåt sätt!
Det är så mycket jag vill och önskar tid till att göra, men det går inte för det känns som att jag jobbar hela tiden! Självfallet vet jag att det inte är så.. men det känns så! Varannan helg och sällan tvådagarsledigheter! Det blir drygt i längden!
Just nu är jag inne i en period när jag verkligen inte vill jobba! O det blir inte bättre när man vet att man har hela helgen framför sig och att karln reser iväg lagom när man blir ledig och att man missar midsommarfesten och att karln är bortrest veckan efter det och att han kommer hem lagom tills man jobbar helg igen!
Hejdå liv lixom!
Det är nästan så att man skulle kunna tänka sig att skaffa en bebis och bli lite mammaledig för att känna att inte behöva jobba just nu... men det funkar ju inte riktigt så tyvärr!

Mycket gnäll i bloggen just nu! men det är mitt sätt att försöka att inte gnälla i verkliga livet!

Men jag försöker iaf göra nåt åt det.. Jag tänker bita ihop och stå ut ett tag till, behöver ju yrkeserfarenheten.. Men jag är sugen på att börja plugga igen snart.. Antagligen/ förhoppningsvis redan efter jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0