Morgonstund har guld i mun...

Jag är uppe med tuppen idag, var så trött igår att jag somnade vid halv elva redan... Sen sov jag som en stock hela långa natten... Nu är jag rätt pigg. Jobbar kväll idag så behöver ju egentligen inte vara uppe såhär tidigt, men varför inte ta vara på tiden?!
Har just kastat in två maskiner i tvätten och druckit en smoothie... Nu blir det ett yoga-pass.. Får se om jag fixar huvudstående idag?! iaf grunderna ordentligt.
Vid tio ska jag iväg till Borsökna och träffa min kusin, promenera och luncha lite innan jobbet!
Hoppas på en bra dag idag... :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

hej hej! låter härligt att få lite undanplockat och gjort på dagen. vad arbetar du med? Må gott!

2010-06-12 @ 10:38:53
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej?

haft en bra helg?

kramkram

2010-06-13 @ 19:51:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0