Smärta!

Tror jag har fått ryggskott, har så jävla ont i ryggen att jag mår illa... Det sitter på två ställen av någon konstig anledning, först har jag molvärk i ländryggen, vilket jag iof har till och från men den känns värre än vanligt, sådär så att man knappt kan sitta rakt... Sen sitter det nåt skit i nacken/axlarna som gör att armarna känns alldeles konstiga och nacken inte riktigt vill samarbeta... Det är inte lika smärtfyllt som sist jag fick ryggskott, då hade jag så ont att jag varken kunde andas eller röra mig, då välte jag mig ur sängen för att jag inte kunde resa mig normalt...
Jag är dock rädd för att detta kan bli så... :(
Fixar hur som helst inte att jobba med detta, svårt när det sticker i armarna och man inte kan böja sig framåt eller sitta på en stol samt mår illa?!...
Bokat tid hos naprapat imorgon iaf... Sen hoppas jag att det rätar upp sig med lite styrketräning på det..
Måste verkligen komma igång med det igen! Nu kom jag ihåg varför det var så viktigt för mig att gymma!
Nu är det jag som sätter fart och tar mig iväg till gymmet, denna smärta gör ju ingen lycklig!
=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0