Stanna hemma? (Läs inte detta, det är bara tjat!)

Jag vet att det är ett jävla tjat om det här med midsommarafton, men jag försöker göra av med min frustration över att behöva jobba i bloggen istället för i verkliga livet, för jag är verkligen sjukt frustrerad över detta...
Det känns som att jag missar nästan allt som händer för att jag jobbar så konstiga tider... Och denna dag ville jag verkligen, verkligen, verkligen få ledigt... Tänker gå in till min chef idag och fråga igen om det verkligen verkligen verkligen inte går att få in någon annan personal på midsommarafton?! Jag kan t.o.m erbjuda mig att betala för det! haha...
Det känns så tråkigt att jobba kvällen innan och behöva gå upp så tidigt för att hinna få ihop allt på morgonen och sedan kasta sig in i bilen, stå på gasen och dra ner och komma ner trött, med andan i halsen och inte riktigt kunna njuta av festligheterna samt att missa sol, bad, lekar,sill och nubbe... Men Ville har lovat att de inte ska tända grillarna förräns jag passerat Oskarshamn iaf...
Grejen är att jag har tappat lusten att ens åka, är så jävla besviken över att jag jobbar även denna gång när det händer nåt att det känns som att jag lika gärna kan skita i den där jävla festen och stanna hemma och sova istället efter jobbet. Jag vet att Ville blir jättebesviken om jag inte kommer alls, så visst kommer jag att åka...
Men det är konstigt att en sådan här egentligen liten grej kan påverka en så mycket, jag har tappat lusten med allt, framför allt har jag tappat lusten med jobbet och jag vill bara sätta mig på en stol och bara skita i patienter och ansvar eller ringa och sjukanmäla mig och dra iväg ändå ( är inte sån sort dock...) Och nu har jag t.o.m tappat lusten att åka bara för att jag känner mig så jävla stressad över det....
Äh, jag är bara så jävla skitledsen över att jag jobbar och frustrerad över att jag inte verkar kunna påverka det... Det är nästan så att jag känner för att säga upp mig med omedelbar verkan.. men det vore kanske inte alltför smart?!

Kommentarer
Postat av: maddlur

Grattis, så här har jag haft det i nio år ungefär.... :P



2010-06-23 @ 19:40:58
URL: http://maddlur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0