Full fart....

Här lyser flitens lampa denna morgon! Har gjort massa saker nu på morgonen som jag inte orkat ta tag i den senaste tiden... Bland annat har jag anmält mitt pass försvunnet, sagt upp jobbiga extrasaker i mobilabonnemanget som bara kostar pengar, beställt lite studielitteratur, ringt chefen och informerat om att jag allt tänker komma och jobba på torsdag (underbart!) Sen har jag även bokat tid med en studievägledare på MDH, funderar lite på hur jag ska välja med kurser och övrigt och hur jag skulle kunna tillgodoräkna mig det jag har för att ev. skriva en D-uppsats eller nåt...
Nu ska jag plugga en timma sen blir det en promenad i det vackra våriga vädret!

Härlig dag! =) Underbara härliga dag till o med! :D
Igår kollade jag upp lite lektioner o.s.v för golfsäsongen oxå... Längtar verkligen efter en runda i solen på golfbanan!!! :) hihih... börjar få lite vårkänslor av den fina solen och att termometern visar plus! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0