Sol i sinne brun inne...

Minns ni? Ur sunes sommar, när Rudolf ger Sunes mamma en solampa... Klockrent!!
Jaja... Har pluggdag här hemma idag, är skitnöjd med de små förändringar jag gjort i lägenheten samt med städningen så nu är det slutgnällt.. Ja, vi kanske bor lite för litet och ja ballkong vore jävligt nice...
men jag inser att vi bor billigt och ibland får man bara finna sig i situationen! O den är inte så jävla illa egentligen..
Idag traskade jag till exempel tre trappor ner och satt/ låg ute på gården och solade med mitt plugg.. Det gick bra!
För att få känslan av ballkong här hemmma har jag nu även ställt upp fönstren på vid gavel så att man släpper in luften, vinden och ljudet av löv som susar i träden och barnen som leker på skolgården!
Idag påbörjade jag även projekt viktnedgång på allvar, denna vända blir det viktväktarna, det är bra! Det är enkel mat och jag är rätt bekant med strategin och man får äta av allt.. Men jag och Carro har ingått en "inte äta godis fram till jul-pakt" så det utesluts oavsett! :)

Idag är en bra dag... :) Det var igår oxå! Och förrgår trots att jag var missnöjd över att kliva in i en mycket ostädad lägenhet som luktade sopor och som inte släppte in något ljus... Men nya gardiner och ett städryck har rått bot på det!

Nu ska jag hämta en kopp kaffe, sen fortsätter pluggandet! :)


 

Har framkallat massa bilder till en "tavelvägg" här hemma... Det ska bli en "feel good vägg" med bilder, citat och sånt..
Bland annat denna, den första bilden på mig och Ville tillsammans, blev riktigt pirrig när jag kom att tänka på den perioden... Nu får han gärna komma hem från sin fiskeresa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0