2 weeks to go...

Imorgon är det två veckor kvar tills vi åker till alperna, har inte varit alltför pepp på den resan egentligen, längtar egentligen efter sol och bad och värme...
Men nu när vi snart är på väg så ser jag ändå fram emot det... Det blir skönt, långa dagar i backen, trötta kvällar i sängen, god mat, god öl, frisk luft, LEDIGT!! Det blir bra! I år ska jag dock ta med mig lite grovt bröd, det blir lite väl mycket baguett där nere... Nog för att det är gott, men lite variation behövs!
Det är vad jag behöver, sen är jag väldigt tacksam för att jag fick ihop ett bra schema trots semester och inte behöver jobba tokmycket för att kunna åka iväg.. Det känns skönt!

Ser fram emot våren, mycket som händer känns det som och det känns som om jag kommit in i någon form av flow... Träningen funkar, jobbet rullar på, solen lyser och vårkänslorna gör sig påminnda, jag känner mig stark och pigg... Life is good! Så som det borde vara jämt!

Ne, nu ska jag sminka mig lite och pysa iväg till gymmet innan jobbet



Saint Sorlin förra året... Om två veckor drar vi till Les Arcs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0