En kniv i min mage....

Jag har ont i magen, mår jätteilla, hickar och det roterar en kniv i mitt mellangärde...
Lägligt när man ska åka till alperna om dryga dygnet?

Ne....
Fasiken va drygt.... Räcker det inte med PMS på semestern?
*suck*

Skulle uträtta lite grejer på stan, men det funkade inte, fick uträtta fort gå hem och vila och sen iväg igen efter det men inte blev det bättre... Försökte med ett avslappnande bad, men ville tycker inte att jag luktar badad, han tycker att jag luktar sjuk... hur luktar man sjuk?

Jaja, packningen är ihoplockad, ska bara ner i väskan nu!

Ne, nu blir det sängen! Hoppas på att må bättre imorgon, vill inte bli sjuk när jag ska ut o resa... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0