En vanlig onsdag!

Idag är jag seg, hade planen att gå upp vid åtta, men det var stört omöjligt, tvingade, släpade mig upp strax innan nio... Halvsovande började jag hälla löste i kaffebryggaren innan jag insåg vad jag höll på med!
Men, en kopp kaffe blev det och trött är jag fortfarande, om än inte riktigt lika trött som tidigare!
Tror det kan vara vädret, det är grått och mörkt och snöar ute! Inte direkt så man kastar sig upp och ut i världen!

Igår hade jag en himla bra dag, lugnt och bra på jobbet, träning efter jobbet, kom hem och kastade mig i en lång varm dusch, Ville lagade mat medan jag slöade en stund i soffan... Sen slöade vi ihop en stund i soffan innan vi drog iväg på Bio.. (otippat av oss en veckodag ska jag erkänna!) Vi såg Narnia, jag gillar verkligen de filmerna, älskade dem när jag var barn och de här nya filmatiseringarna är faktiskt riktigt bra! Och visst, det är lite kristen propaganda i filmerna, men det spelar väl ingen större roll, det mesta handlar ju om kärlek och om att besegra det onda... Och det borde vi väl göra i vår verkliga värld med... ellerhur?

Nu ska jag vara lite effektiv innan det är dax för lite kvällsjobb igen! Dammsuga, bädda rent, torka golven och gymma står på dagordningen! :)

Ha en bra dag i snörusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0