Skön känsla!

Fredagkväll - I like! Är glad idag igen, har kommit in i en bra period och jag känner mig stark och nöjd!
Jag har det faktiskt förbannat bra, lever med finaste mannen på jorden i mina ögon, jag har jobb och kan försörja mig OCH spara, jag har äntligen kommit igång med träningen och jag mår så himla bra utav det!
Träningen har så många gånger förut hjälpt mig att må bra, tyvärr glömmer man det i latheten och bekvämligheten i soffan och framför datorn.. Men man är så otroligt nöjd, glad och avslappnad efter ett ordentligt träningpass!

Idag blev det spinning, sen sprang jag på löpbandet 15 min och tränade bålstyrka 20-25 min!
Utöver det har jag ägnat mig åt köksliga aktiviteter idag, odlat groddar, handlat nyttig mat, lagat kyckling och majssallad till kvällsmat och förberett morgondagens kikärtsbiffar... : )

Har krupit upp i soffan nu,nyduschad och med ansiktsmask,  ätit lite gino med vaniljkesella och bara myser!
Ville är ute och letar cykel i garage och på gårdar här i området med en kompis... Nån jävlel snodde hans nya fina cykel under den kvart vi befann oss inne på ica... Hur fan lyckas folk, vad är det för fel på människor egentligen? Är det så jävla svårt att skilja på mitt och ditt?
Trött och irriterad är det minsta man kan säga att man blir på sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0