dåligt samvete!

*suck* Har ännu inte orkat ta tag i mycket, har slöat i duschen och ja... det var typ det! Fantiserat att jag står i ett tropiskt vattenfall eller nåt sånt....

Orkar inte ta tag i nåt känns det som, har ingen lust att träna, har ingen lust att gå på stan eller ens utanför dörren... Det har snöat, jag hatar snön, är så förbannat trött på den nu att när den kommer och överaskar så är förstör den allt...  Ville ju ha vår nu! Har längtat sen i oktober efter våren... :(

O nu får jag dåligt samvete för att klockan redan snart är elva och jag har inte gjort ett vettigt dugg än...
Så försöker jag ursäkta min lathet med att jag faktiskt har en enda ledig dag denna vecka, och den är just idag och då borde man få unna sig lite ledighet... Andra ursäkter är att ryggen gör ont för att jag har sträckt mig eller vridit till något i den igår under träningen, och att jag kanske inte alls behöver ordna med allt just idag eftersom det kanske finns tid för sånt efter att mäklaren har varit här och jag kanske inte heller alls behöver leta upp ett par nya löparbyxor ( tappar mina nuvarande) och jag försöker tänka att det löser sig...
Men ändå, dåligt samvete för att unna sig att göra ingenting på sin lediga dag....
Jag som har massor som behöver göras, för jag vet att jag inte orkar på jobbdagar!
Ne, det duger fan inte! Det är bara att tvinga sig ner på stan och uträtta skiten!!
BLÄ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0