Det är inte de stora förändringarna...

som gör skillnad...

Nu har jag hållit igång med min träning i 6 veckor, 6 veckor med minst 3 träningpass i veckan, de sista veckorna har jag ökat belastning på maskiner eller ökat antalet repetitioner... Det betyder att jag blivit starkare!
Jag känner mig starkare, känner att jag bär upp kroppen på ett annat sätt än runt jul.
Kosten går det väl sådär med, men om man ska göra en hållbar förändring så tror jag inte på att spöa igång sig, jag skriver upp allt jag stoppar i munnen och räknar ut ett ungefärligt energiintag... Men ingen vägning av mat, inga uteslutna livsmedel, dock lite neddragning på vissa.
Nu är jag mest nöjd med att träningen rullar på utan större gråt och tandagnissel, snarare börjar det bli en sådan där drog igen, jag längtar till gymmet och jag längtar nästan tillbaka redan när jag går ut därifrån. Det har blivit roligt nu!

På vågen syns ingen större skillnad 1,5 kg bara... Men jag känner att mina kärlekshandtag har minskat och V säger även att min rumpa ser tightare ut... Känns ju kul!
Som sagt inga större förändringar i kosten eller på vågen... Men sakta men säkert händer det grejer!

Efter alperna blir det ett ordentligt ryck med kosten oxå, men först ska vi ha semester... Och när man är på skidsemester får man äta gott, med tanke på att man spenderar 6 tim/ dag i skidbacken så är det helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0