Jeanskampen... del 2.

Japp, 14:e idag och dax för prövning av jeansen....
Blir dock ingen bild!
Varför?
Det har inte hänt ett skit, min rumpa är fortsatt lika bred! *suck*
Ok, inser att dagen att testa kanske inte var den bästa, svullen efter helgens festande och frossande.
Men nu är det slut med det.
Jag har tillåtit mig en halvhjärtad månad som startsträcka, nu är det dax för stramare tyglar.
Det gav ju som sagt ingen större effekt att vara snäll mot sig själv!
Så, points gäller, dock ändå fokus på GI- mat...
Gör min egen variant på 2 dieter och hoppas på att det funkar.
Nästa månad ska jeansen komma högre upp på rumpan så är det bara!
Godis och sötsaker begränsas här med ordentligt!
Endast efterrätt 1-2 ggr/vecka (beroende på dess utförande och innehåll!)
Godis vid PMS.. Då måste man vara lite extra snäll mot sig själv!
Träning 4-5 dagar i veckan... Slutfuskat!


Suck, kommer säkert inte alls att funka...
Men man måste ju ha en plan, det svåra är att hålla sig till den bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0