Träningsschema för v. 7.

Måndag: konditionsträning på gymmet 55 min.
Tisdag: Helkroppspass på gymmet+ 4 km på löpbandet
Onsdag: 4 km promenad
Torsdag: 4 km löpning + gympass fokus ben/rumpa
Fredag: Gymmet, fokus överkropp
Lördag: -----
Söndag: -----

Tänkte försöka släga in lite mer längre promenader oxå, som det är nu går jag till och från jobbet varje dag ( ca 20 + 20 min)... Borde dock utöka en av dessa turer, antingen till jobbet när jag jobbar kväll och från jobbet när jag jobbar dag och försöka gå lite längre sträckor... Det är inte alltid det håller i tid, men man kan ju försöka några dagar i veckan iaf.... Herregud, ska man bli fin.... Ja ni vet.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0