Nöjd men trött!

Nu är jag jättenöjd med mig själv! :) Hade satt som mål att träna 5 pass den här veckan och jag gjorde det!
Har inte varit motiverad inför varje träningspass, men med hjälp av inre monologer i stil med: "Ingen kan göra det åt dig, du fixar det, Kom igen, snart är du i mål, visa att du klarar det!!!" så har det gått!
Till och med löpning på bandet har gått förhållandevis smärtfritt, satte ett mål på att springa 15 min, fokuserade och gick in i mig själv, räknade ner minut för minut och plötsligt hade det gått 15 min!

Stolt och glad är jag! Och rätt nöjd med att jag oxå hållt en relativt bra kost, visst har det blivt lite godis här och var, men inga mängder och man kan ju inte lyckas med allt på en gång! :)

Men jag fortsätter resan och nu bär den snart av till jobbet! En dusch och lite lunch först bara! :)



Inte en muskel på dessa armar, men det ska det snart bli ändring på! Älskar förresten min nya sporttop, den är lila och jättefin tycker jag! (ser dock blå ut på bilden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0