Nya toner och tag....

Jag är medveten om att tonen i min blogg ibland kan vara ganska negativ och ironisk, men en del av mig är sån, en del av mig är fortfarande en frustrerad, trotsig och negativ tonåring som längtar efter nåt annat, nåt mer... Det finns dagar när jag verkligen inte är nöjd med nåt och minst av allt mig själv och livet... OCH, det är tyvärr lättast för mig att skriva om det, har lättast att skriva om det då jag är mest van att skriva just när livet är jobbigt - för att skriva bort det jobbiga en stund och sen gå vidare!

Men,
då bloggen är ett officiellt forum?! så tänkte jag ändra på det, har redan en blogg fylld av ångest och ledsamheter och anledningen till att jag bytte för några år sedan var för att denna skulle bestå mer av vardag och positiva reflektioner... Så, nu är det nytt år, nya tag, nya toner i bloggen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0