Träningsschema för v. 11.

Har legat pinsamt lågt med träningen sen vi kom från Alperna, inte har jag ätit bra heller och nu börjar kroppen kännas sladdrig och slapp igen... Så, nu kör vi igen!

Träningschema för denna vecka som följer:

Måndag:
-------
Tisdag: ----------
Onsdag: 60 min på crosstrainer
Torsdag: Medelpass
Fredag: ----------
Lördag: ------------
Söndag: ---------------

Nu ska kilona av! Har ca 12 kg att bli av med innan jag känner mig som jag igen!
Jag kommer inte jaga nitiskt på hekton, men målet är att känna sig helt ok i en bikini i sommar och det är snart sommar, så nu gäller det att vara hård, både med mat och träning.



ASKASST, JAG VET!!! Ska lyckas bättre nästa vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0